compara 0

Nu exista produse de comparat.

4

Cos de cumparaturi - 0 produs

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi.

1. CUM IMI FAC CONT PE ladycozac.ro

 

De ce sa ma inregistrez?

 Calitatea de utilizator inregistrat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

·   poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

·   poti urmari starea comenzii tale;

·   poti primi informatii personalizate in functie de wishlist-ul tau de pe www.ladycozac.ro

Foarte important: Daca ai cont pe ladycozac.ro poti sa personalizezi online produsele pe care le doresti si care sunt marcate ca produse personalizabile. Daca doresti sa re-editezi produsul, sa modifici ceva din ceea ce ai personalizat, atunci poti reveni in contul tau si poti sa modifici ceea ce ai editat.

Atentie: Produsele personalizate, odata ce ati apasat butonul "Am terminat", sunt considerate machete finale si acceptate, odata cu plasarea comenzii, actiunea de achizitie fiind considerata drept bun de tipar. Prousul va fi executat conform machetei editate. Daca exista obiectii legate de ce ati personalizat si doriti modificari pe care nu stiti sa le faceti sau pentru care aveti nevoie de suportul nostru, va rgam sa ne contactati.

Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru dai click pe butonul „Contul meu”. Vei ajunge pe pagina de inregistrare, unde trebuie sa apesi pe butonul „Creeaza un cont” si sa completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si sa alegei o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Trimite” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.

 

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare. Mai multe informatii gasesti in sectiunea Politica de Confidentialitate.

 

2. CUM COMAND ONLINE

 

Cum comand?

Prin intermediul www.ladycozac.ro poti comanda online, cu plata ramburs, prin card sau prin PayPal produsele pe care le doresti. Fiecare produs pe care vrei sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos”, care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi. In cazul produselor care sunt marcate ca personalizabile, butonul "Adauga in cos" nu apare decat dupa ce ati incheiat personalizarea, operatiune pe care o puteti face apasand butonul "Personalizeaza"

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii, langa butonul de logare. Acolo poti:

·   modifica cantitatea fiecarui produs comandat;

·   vizualiza costul produselor alese;

·   scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu „X”).

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Finalizare comanda”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Daca ai cont pe www.ladycozac.ro, odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

 

Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0740540598, de apelat intre orele 09:30 si 17:30 de luni pana vineri.

 

Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate in cel mai scurt timp posibil. Timpul de procesare a fiecarei comenzi este de 5 zile lucratoare, dar pentru ca depinde de complexitatea ei si de cantitatea de produse comandate, ne rezervam dreptul sa te anuntam cand comanda ta va fi gata. Unul din angajatii Lady Cozac te va suna pentru ati comunicat timpul de livrare in cazul in care acesta este mai scurt sau mai lung decat cel estimat la 5 zile lucratoare.

Produsele nepersonalizabile sunt de cele mai multe in stoc, dar vei fi sunat dupa ce vei face comanda pentru a confirma acest lucru. Daca nu vor ajunge la tine in maxim 5 zile lucratoare.

In cazul in care comanzi mai multe produse, atat personalizabile cat si nepresonalizabile, te rugam sa iei in considerare termenul cel mai lung dintre ele pentru estimarea procesarii comenzii tale. 

Atentie: Comanda este considerata ca fiind confirmata, si va fi procesata si livrata, doar dupa ce exista o confirmare telefonica la numarul de contact pe care l-ati lasat in formularul de comanda.

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

In dreptul fiecarui produs de pe www.ladycozac.ro este setat un numar minim de bucati pe care il poti comanda, in functie de complexitatea design-ului. Ne rezervam dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

 

3. LIVRAREA COMENZILOR

 

Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate pe www.ladycozac.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

·   plata in numerar, la livrarea coletului prin curier rapid. Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;

·   plata online prin card;

·   plata prin serviciul PayPal;

·   pentru comenzile din strainatate, plata se poate efectua doar online prin card sau folosind serviciul PayPal, numai dupa ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de catre client.

 

Metode de livrare

Produsele comandate de pe www.ladycozac.ro se livreaza in toata tara prin curier rapid. Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului. Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.

Livrarea se poate face si sambata, in cazul ambelor firme de curierat. Va rugam sa precizati aceasta preferinta telefonic la confirmarea comenzii sau in scris, in campul suplimentar de mentiuni, la plasarea comenzii.

Care sunt taxele de livrare?

Valorile afisate includ TVA. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.

Tarife curierat rapid:

Daca alegeti sa va livram coletul prin DPD Curier, taxa unica de livrare in Bucuresti si in tara este de 15,9 lei

Daca alegeti sa va livram coletul prin FAN Courier, taxa unica de livrare in Bucuresti si in tara este de 16,9 lei

 

4. POLITICA DE RETUR

 

Cum pot returna un produs/o comanda?

Pe www.ladycozac.ro returul se face numai in cazul produselor nepersonalizate. Clientul este cel care va suporta taxele de curierat pentru returnarea coletului. Ai la dispozitie 14 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Iata ce trebuie sa faci:

1) trimite-ne un email la adresa: atelier@ladycozac.ro sau suna-ne la telefon: 0740540598 si comunica-ne urmatoarele informatii: data expedierii coletului; numarul Comenzii; suma de returnat; adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur; modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

2) asigura-te ca ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initiala, certificate de garantie, ambalaje, etichete etc.

3) ladycozac.ro va trimite curierul la adresa indicata de tine si va prelua coletul de retur.

ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate. In cazul in care nu este vorba despre produse personalizate, acestea trebuie returnate in aceeasi stare, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu ladycozac.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Notificare despre preturi.

Incepand cu data de 1 decembrie 2016, SC Kronia City SRL, operatorul acestui site, a schimbat regimul fiscal privind TVA. Toate preturile afisate, atat pentru produse cat si pentru servicii de curierat, sunt preturi care contin TVA si vor fi evidentiate ca atare in factura primita.