WONDERSTORE

Agenda de botez - Hello World

Agenda de botez Hello World este potrivita pentru organizarea botezului. A fost gandita ca un jurnal util, cu informatii care sa te ajute sa iti folosesti cat mai eficient putinul timp liber pe care ti-l lasa bebe, usor de folosit si cu o grafica care sa te bucure. Iti ofera cateva sfaturi de organizare si iti lasa mult spatiu de scris. Timpul pentru organizarea unui botez este scurt - o agenda simpatica iti va fi de folos in organizarea ta. Contine: - liste de tip TO DO; - sfaturi si idei despre alegerea si cererea nasilor de botez - sugestii cu privire la alegerea datei si locatiei botezului - idei de invitatii de botez si papetarie pentru eveniment - tabel pentru gestionarea bugetului - sfaturi pentru alegerea locatiei, a tematicii si culorilor, a meniului si a articolelor de imbracaminte; - tips & tricks despre tort, bautura si candy bar - liste pentru invitati; - lista pentru aranjarea la mese; - un despartitor intre partea cu informatii si partea cu pagini albe; - 40 de pagini de completat pentru tine.


Produsele noastre s-au mutat pe WonderStore.ro. Gasesti acest produs apasand pe butonul de mai jos.










COMANDA PE WONDERSTORE.RO


Cod: L000000180
Vreau notificare cand va fi in stoc.

Disponibilitate: Stoc zero

69,00 RON
Descriere produs
Details

Coperta fata din carton cretat, laminat soft touch 

Coperta spate din material rigid - pentru a putea scrie in ea pe orice suport

Interior:

- 60 coli (120 pagini) hartie 100 g/mp (dintre care 80 de pagini cu informatii si tablele de organizare si 40 de pagini albe)

- 1 despartitor din carton cretat, laminat soft touch

Spirala aramie

Dimensiuni: A5

Recenzii
Am fi tare bucurosi sa ne spui daca ti-a placut sau nu produsul
Faci o rezenzie pentru: Agenda de botez - Hello World
Cate stelute crezi ca merita acest produs? *
  1 stea 2 stele 3 stele 4 stele 5 stele
Stelute
Despre comenzi

Costul de livrare standard in Romania este de 17.9 Lei. Perioada de livrare medie este 2 zile lucratoare, calculata dupa momentul expedierii. Pentru mai multe informatii despre livrare, retur, conditii si termene, te rugam sa citesti sectiunea: Livrare si retur - Urmarire comanda.

Pentru orice nelamuriri, intrebari, clarificari, sesizari, te rugam sa folosesti formularul de contact de pe site sau sa ne trimiti un email. Comunicarile facute prin intermediul social media, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, nu sunt monitorizate constant si pot aparea intarzieri in rezolvarea problemei tale.

Daca ai selectat o optiune speciala de design sau ai ales un produs cu design unic, vei primi in email, un fisier cu modificarile facute de noi pentru aprobare. Atunci cand alegi o optiune de design, nu vom imprima nimic pana cand nu avem acordul tau. Daca ai nevoie de un design unic, te rugam sa ne trimiti un email.

Daca vrei sa tratam cu prioritate un design original precum si productia acestuia, te rugam sa achizitionezi serviciul Taxa de Urgenta. Acest serviciu iti garanteaza ca facem pentru tine, atat designul cat si productia in maximum doua zile lucratoare legale. Te rugam sa iei in considerare, suplimentar acestui timp, si perioada de tranzit in cazul livrarii prin curier.

Produsele personalizabile care au camp de personalizare, nu au costuri suplimentare de design in afara optiunilor selectate. Daca vrei sa afli mai multe despre cum facem productia, te rugam sa urmaresti sectiunea Despre comenzi si productie din josul paginii.

Iti recomandam si