Despre comenzi si productie

1. Durata procesare comanda/productie/livrare

Timpii de procesare a unei comenzi standard si/sau cu produse nepersonalizabile:

    • Ziua 1 - Confirmarea si procesarea comenzii, productie, expediere
    • Ziua 2 - 3 Livrare***

Timpi de procesare a unei comenzi cu volume mari (peste 10 produse) cu grafica personalizata:

    • Ziua 1 - Procesarea comenzii
    • Ziua 2 - 4 - Editare grafica*
    • Ziua 5 - 6 - Print si productie/finisare**
    • Ziua 6 - 7 - Expediere
    • Ziua 8 - 10 - Livrare***

*Dupa confirmarea comenzii urmeaza editarea grafica si “bunul de tipar”. Grafica este un proces supus evaluarii subiective si nu poate fi evaluata sau previzionata ca timp in avans, prin urmare, timpul notat aici este unul mediu. Durata notata aici nu este un angajament si se refera la duratele medii de procesare a comenzilor. Zilele se refera la zile lucratoare legale (luni - vineri).

**Durata de print, productie si finisare se calculeaza ulterior momentului in care clientul a confirmat ca produsul este “bun de tipar”.

***Se refera la comenzi livrate in Romania.

2. Confirmarea comenzii

Email-ul de comanda, cel pe care clientul il primeste in mod automat la apasarea butonului “Plasare comanda” este o notificare ca datele comenzii au ajuns in sistemul Ladycozac.ro. Confirmarea unei comenzi, adica trecerea la productie, impachetare si livrare se va face doar dupa ce comanda este confirmata telefonic de catre un operator al site-ului pe numarul de telefon pe care clientul l-a lasat in campul aferent datelor de facturare.

3. Servicii de grafica

Iti putem oferii si servicii de grafica, in cazul in care nu gasesti in site ceea ce cauti si iti doresti un produs personalizat, diferit de cele care se afla pe site. Pentru asta va trebuii sa achizitionezi un pachet de tip ”Serviciu Grafica”. Acest serviciu este contra cost si acopera costul cu salariul artistului grafic care face grafica ceruta de tine. Suna-ne sau scrie-ne si te vom ajuta sa alegi pachetul potrivit pentru tine.

4. Ajutor cu programul de editare

Vezi aici (Link Ghid) un ghid de utilizare a programului de personalizare. Iti recomandam sa folosesti un PC in locul unui telefon. Nu este suficient spatiu pentru editare pe ecranul unui telefon. Daca nu te descurci nici dupa parcurgerea ghidului, suna-ne in interiorul programului de lucru si un coleg te va ajuta cu mult drag, ghidandu-te prin programul de editare. Daca nu reusim nici asa, atunci putem sa facem pentru tine editarea produsului in mod gratuit in urmatoarele conditii:

  • Este un produs existent pe site-ul nostru
  • Vrei o modificare a graficii existente prin completare, inlocuire, eliminare. Nu sunt acceptate cereri care sa modifice semnificativ designul, compozitia, aranjarea. Se pot modifica doar elementele variabile din design.
  • Informatiile legate de modificari sunt trimise prin email, sunt clare, explicite si nu necesita interventie de lamurire.
  • Se expediaza un singur set de modificari la produsele de pe site intr-un singur email si se foloseste doar calea de comunicare e-mail (fara adaugiri prin mentiuni telefonice, sau prin Facebook Messenger, WhatsApp, etc). Orice solicitari ulterioare se pot face contra cost.
  • Sunt atasate emailului eventualele imagini care trebuie adaugate designului impreuna cu textele necesare spre completare.

Alte modificari care ies din acesti parametrii de mai sus se pot face doar prin achizitia unui serviciu de tip ”Serviciu Grafica”. Acest serviciu este contra cost si acopera costul cu salariul artistului grafic care face grafica ceruta de tine. Suna-ne sau scrie-ne si te vom ajuta sa alegi pachetul potrivit pentru tine. Pentru comenzi de volum mare, achitate in avans, grafica poate fi efectuata gratuit.

5. “Bun de tipar”

Selectarea optiunii finale de confirmare a graficii in programul de editare online de pe site, reprezinta ceea ce se numeste in industria tipografica "bun de tipar". Accesarea acestei optiuni reprezinta aprobarea pentru productia personalizata a graficii realizate de client si echivaleaza cu intelegerea si asumarea raspunderii totale referitoare la continutul, grafica, elementele, pozitionarile, culorile, imaginile, armonia aranjamentului, textele, semantica, gramatica si orice alt element cuprins in grafica. Clientul confirma prin aceasta comanda ca a verificat macheta designului pentru geseli de scriere si gramatica. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru continutul si designul creat asa cum el apare in programul de editare. De asemenea, prin confirmare, aceasta aproba grafica pentru print si productie. O data cu plasarea unei comenzi pentru produse personalizate, clientul renunta la dreptul sau de retragere din contract, in conformitate cu OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c.

6. Modificare sau anulare comanda

Orice comanda poate fi modificata in sensul continutului, produselor si cantitatilor in urmatoarele conditii:

  • inaintea intrarii in productie a produsului comandat, daca acesta este un produs personalizat dupa cerintele clientului.
  • inaintea expedierii produsului, daca acesta este un produs standard, fara personalizare.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile de la ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a bunului.

In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va notifica vanzatorul despre decizia lui, inainte de expedierea produsului nepersonalizat. Daca produsul nepersonalizat a fost deja livrat, acesta va putea completa online formularul de retur (Formular de retur) si il va expedia ca atasaement, prin email, la adresa atelier@ladycozac.ro

In cazul in care clientul/cumparatorul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, vanzatorul va rambursa suma in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii vanzatorului de catre cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata
  • pentru comenzile achitate cu Op/ramburs - prin virament bancar in contul indicat de client

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi bunurile (se va lua data cea mai recenta). In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa clientul/cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea bunului si/sau serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.

7. Politica de retur. Dreptul de retragere

Conditii generale

Ladycozac.ro recunoaste dreptul de retur pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea coletului, clientul fiind cel care va suporta costul returului. Si in cazul comenzilor cu livrare internationala, costurile de retur cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Strada Turda, nr. 98, bl. 29 a, ap 5, et 1, transon 2, sector 1, Bucuresti, Romania.

In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.

Modalitati si termene de returnare a produselor

Clientul se obliga sa notifice Ladycozac.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la atelier@ladycozac.ro sau prin telefon la numarul +40740.540.598 in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Ladycozac.ro poate refuza coletul.

Informatiile necesare care trebuie furnizate Ladycozac.ro pentru efectuarea procedurilor de retur sunt urmatoarele:

  • data expedierii coletului;
  • numarul comenzii;
  • suma de returnat;
  • modalitatea de plata dorita

Returnarea coletului se face in regie proprie, de catre client alegand singur servicul de curierat.

Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Ladycozac.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi in sectiunea “Campanii promotionale - Conditii utilizare vouchere si cupoane de reducere” si mai specific sectiunea “Campanii cu produs cadou.” din aceasta pagina.

Termene de returnare a banilor

Daca alegeti sa returnati produsele, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsele. In cazul returnarii complete (inclusiv in situatia refuzului de receptie a comenzii sau a imposibilitatii de livrare) a produselor costul transportului achitat de client va fi rambursat. In cazul unei returnari partiale costul transportului efectuat nu va fi rambursat fiind costul transportului produselor receptionate si acceptate de dumneavoastra.

Dreptul de retragere

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

  • Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.
  • Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Ladycozac.ro va rambursa clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre client catre Ladycozac.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din contract. Ladycozac.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:

  • Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator;
  • Furnizarea de produse executate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar; ATENTIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.
  • Furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

8. Campanii promotionale - Conditii utilizare vouchere si cupoane de reducere

Codurile promotionale

Codurile promotionale oferite de Ladycozac.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria "Exceptii", produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.

Intr-o comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.

In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa atelier@ladycozac.ro, care sa contina id-ul comenzii, starea acesteia, numele clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maximum un an calendaristic.

Atentie! Promotiile pe Ladycozac.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.

Ladycozac.ro stabileste unilateral regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe Ladycozac.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site sau blog. Promotiile sunt aplicate comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. Ladycozac.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.

Intreruperea campaniei promotionale

In cazul unei campanii promotionale oraganizate de Ladycozac.ro, acesta, in calitate de organizator isi rezerva dreptul de a intrerupe campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare grafica, etc) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.

Vouchere / cupoane / coduri promotionale. Prevederi generale

Voucher = cod promotional, cupon promotional.

Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa verificati cu atentie toate detaliile si informatiile de pe voucher astfel incat discountul sa va poata fi acordat. Daca detaliile nu sunt mentionate pe voucher, ele sunt mentionate in mailul cu care a fost expediat.

Valoarea fiecarui voucher este specificata pe acesta sau in mailul care contine codul. Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare, daca in promotii, regulamente, etc nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achizitie a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel. Orice articol, indiferent de promotie va avea o valoare minima, Ladycozac.ro nu poate comercializa produse cu valoare zero.

Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie. Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite pe site-ul Ladycozac.ro. Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule. Voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani. Voucherele nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse. Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul Ladycozac.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.

Conditii de aplicare

Fiecare voucher va fi limitat astfel incat nu se admit mai multe vouchere de pe o adresa de IP/de pe aceeasi adresa.

Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user). Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in termeni si conditii aferente, in mailul de oferire a voucherului si in contul de utilizator sectiunea "vouchere", sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. Ladycozac.ro isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor. Nici un voucher nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.

In cazul in care produsele pentru care a fost acordat voucherul si pentru care clientul s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de catre client nu pot fi considerate valide, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv platite. Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie. Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comanda.

In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocata fiecarui produs in dependenta de valoarea ponderata a acelui produs din valoarea totala a comenzii, excluzand taxele de transport, manipulare si alte servicii. Orice voucher va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.

Anulare, refuz, retur comanda

In cazul returnarii produselor achizitionate cu voucher, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului. In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulata, respinsa sau returnata integral, clientului i se va returna integral suma platita iar voucherul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat. In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si contine mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. Ladycozac.ro nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comanda cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.

Campanii cu produs cadou

Orice promotie la care se ofera produs cadou se limiteaza la o singura comanda per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user). In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile integrale de retur se pot gasi la “Politica de retur. Dreptul de retragere"

9. Procese comanda

Procesele de comanda se impart in doua categorii:

  • Comanda unor produse standard, nepersonalizate

Procedura comenzii presupune, in general si in ordine consecutiva, urmatoarele procese: accesarea si navigarea in site > selectarea produsului > adaugarea in cosul de cumparaturi > selectarea cantitatii > selectarea metodei de livrare > urmarea procedurii de checkout (achizitie) prin completarea datelor personale pentru facturare si livrare, selectarea metodelor de plata si livrare > verificare si confirmarea finala.

  • Comanda unor produse personalizate dupa cerintele clientului

Procedura comenzii presupune, in general si in ordine consecutiva, urmatoarele procese: accesarea si navigarea in site > selectarea produsului > accesarea butonului de personalizare > editarea grafica a produsului > aprobarea graficii > adaugarea in cosul de cumparaturi > selectarea cantitatii > selectarea metodei de livrare > urmarea procedurii de checkout (achizitie) prin completarea datelor personale pentru facturare si livrare, selectarea metodelor de plata si livrare > verificare si confirmarea finala.