Reclamatii

Salut, daca s-a intamplat ceva cu comanda ta, nu a ajuns intreaga, este deteriorata, nu contine ceea ce ai comandat etc, te rugam sa ne contactezi folosind una dintre urmatoarele cai:

Formular de contact - oricand
Email: [email protected] - oricand
Telefonic la numarul +40740540598 in zilele lucratoare legale, in intervalul orar 10 - 17

Iti vom raspunde cel mai tarziu in urmatoarele 72 de ore de la primirea reclamatiei, in zilele lucratoare legale, in intervalul orar 10 - 18.

De obicei raspundem in doua ore, astfel incat daca este o problema legata de o comanda, sa o putem corecta la timp pentru a prinde livrarea in cursul aceleiasi zile. De exemplu daca ai cumparat un cadou pentru cineva si ceva nu este in ordine cu comanda ta, o sa incercam sa facem astfel incat sa iti livram de urgenta un nou colet. De obicei, problemele care ajung la noi pana in ora 13:00, incercam sa le rezolvam in aceeasi zi. Orice reclamatii ajung dupa aceasta ora sunt rezolvate cu prioritate in dimineata zilei urmatoare, atata timp cat ziua urmatoare este una lucratoare legala.

Te rugam sa nu folosesti conturile de social media sau calea SMS-ului pentru reclamatii sau orice probleme legate de comenzi intrucat acestea nu sunt cai oficiale valide pentru comunicarile comerciale, si nu sunt monitorizate in permanenta. Pentru reclamatii si orice probleme legate de comanda, te rugam sa ne contactezi doar prin cele 3 cai oficiale mentionate mai sus. Nu putem raspunde prin SMS sau prin Facebook Messenger sau Whatsapp de exemplu, la informatii legate de comenzile tale.

In cazul in care te afli intr-o situatie neplacuta referitoare la comanda ta, situatie care impune reclamarea acelui lucru, procedura legala impune sa contactezi vanzatorul intai de toate si sa adresezi reclamatia ta in scopul rezolvarii acesteia pe cale amiabila. In situatia in care, prin utilizarea mijloacelor de contact puse la dispozitie, nu reusesti sa primesti un raspuns din partea vanzatorului, sau daca acesta nu indreapta situatia solicitata, sau daca consideri ca ti-a fost incalcat un drept, atunci ai posibilitatea contactarii autoritatilor cu atributii in acest sens.

Pentru aceasta ai la dispozitie urmatoarele cai:

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor - ANPC
Platforma de solutionarea online a litigiilor - SOL