Livrarea Comenzilor

Livrarea Comenzilor

1. URMĂRIREA COMENZII TALE

Se face folosind numarul AWB primit în emailul de confirmare a expedierii, sau accesand linkul din acel email.

2. MODALITĂŢI DE LIVRARE

Modalităţile curente pe care pe poţi folosi pentru a intra în posesia produselor comandate sunt:

  • Livrare prin curier

3. CONDIŢII ŞI COSTURI DE LIVRARE

 - Costul de livrare prin curier pe teritoriul României este calculat automat in procesul de achizitie, si este 16,9 lei. Pentru comenzi cu o valoare totala mai mare de 200 Lei, transportul este gratuit si se va evidentia ca atare, in cosul de cumparaturi, o data ce valoare totala a produselor depaseste pragul stabilit. 

 - Data medie de livrare este calculată ca fiind data expedierii + 2 zile. Din păcate nu putem garanta un termen minim sau unul fix pentru livrare, întrucât serviciul este în afara controlului nostru operaţional.

 - Puteţi comanda din străinătate cu livrare la o adresă din România.

 - Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se va face prin curier. Ne angajăm să expediem produsele tale în aceeaşi zi în care ai făcut comanda, dacă comanda a fost făcută până în ora 12:00, dar LadyCozac.ro nu este responsabil pentru eventualele întarzieri care pot apărea la livrarea comenzii de către curier. Orice întârziere suplimentară va fi comunicată clientului şi se va agrea cu acesta un nou termen de livrare, care nu va putea depăşi termenul maxim de 30 de zile.

 - ATENŢIE! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a comenzilor, este imposibilă operarea de modificări asupra comenzilor deja plasate, fără o extindere a termenului la care produsele vor fi expediate din atelierul nostru.

În cazul în care produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care preţul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificări ulterioare confirmării comenzii), LadyCozac.ro va informa clientul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate în termen de maximum 14 zile. Clientul poate confirma modificările intervenite cu privire la preţul sau caracteristicile produselor, modificând astfel comanda iniţială, iar LadyCozac.ro va livra produsele.

Condiţii de livrare

La solicitarea LadyCozac.ro sau a Curierului, clientul va face dovada identităţii sale, dacă e necesar, prin una sau mai multe acte emise de autorităţi oficiale şi va comunica numărul de comandă atribuit de către vânzător. În cazul în care clientul se află în imposibilitatea recepţionării comenzii în mod personal, comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani şi doar în urma achitării către Curier a rambursului înscris pe colet, dacă comanda nu a fost achitată cu cardul online. Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorată daca clientul nu îndeplineşte condiţiile de mai sus.

În cazul livrării la locul de muncă al clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locaţia respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate recepţiona această comandă.

Clientul va fi contactat telefonic de către curier în prealabil pentru a obţine confirmarea prezenţei acestuia la adresa şi ora selectate în momentul validării comenzii pe site. Pentru comenzile livrate pe teritoriul României, vă rugăm să ne furnizaţi în datele din comanda, un număr de telefon operat de un furnizor de servicii de telefonie naţional, având prefix +40.

Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar anunţat de curier, în caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior comunicării de către curier, doar cu acordul curierului. Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către LadyCozac.ro, la momentul predării produselor comandate către client la adresa selectată de acesta la momentul plasării comenzii.

Recepţia produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menţionate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare. În cazul în care verificarea nu se poate efectua în prezenţa curierului, orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunoştinţa LadyCozac.ro în cel mult 3 zile de la data livrării.

Prin semnarea bonului de livrare, clientul recunoaşte primirea în bune condiţii şi în totalitate a produselor comandate. Clientul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora (lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului etc.)