Rambursare si retur
Rambursare si retur
Politica de retur. Dreptul de retragere
Condiţii generale
LadyCozac.ro recunoaşte dreptul de retur pentru clienţii care notifică intenţia lor în termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea coletului, clientul fiind cel care va suporta costul returului. Şi în cazul comenzilor cu livrare internaţională, costurile de retur cad în sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firmă de curierat care asigură livrarea coletului de retur la depozitul comerciantului.
În caz de retragere din contract, clientul este obligat să restituie produsele achiziţionate în termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.
Modalităţi şi termene de returnare a produselor
Clientul se obligă să notifice LadyCozac.ro intenţia sa de a returna produsele achiziţionate, prin e-mail, la atelier@ladycozac.ro sau prin telefon la numărul 0754020677 în termen de maximum 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, LadyCozac.ro poate refuza coletul.
Pentru a începe procedura unui retur de produse către LadyCozac.ro, scrieți-ne pe atelier@ladycozac.ro.
Returnarea coletului se face în regie proprie, de către client, alegând singur serviciul de curierat.
Condiţii de returnare a produselor
În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului, cu etichetele intacte şi împreună cu toate accesoriile şi documentele care l-au însoţit. Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie ca la primire: fără defecte (cu excepţia viciilor ascunse şi exceptând defectele deja semnalate de client în corespondenţa cu LadyCozac.ro). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Clientul este obligat sa protejeze produsele pe care le predă curierului pentru retur (folosind hârtie, folie bubbles sau orice alte materiale de protecţie) astfel încât acestea să nu ajungă în depozitul LadyCozac.ro deteriorate în urma transportului.
În cazul în care o comandă la care s-a oferit un produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze şi produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată şi nedesigilată.
Termene de returnare a banilor
Dacă alegi să returnezi produsele, vom rambursa contravaloarea lor nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia ta de a returna produsele. În cazul retragerii tale din contract înainte de livrarea produselor pe care le-ai achitat cu cardul online la momentul plasării comenzii pe site, îţi vom rambursa inclusiv costul transportului. În cazul în care retragerea se produce după ce produsele au fost expediate, inclusiv în situaţia refuzului de recepţie din partea clientului, costul de transport nu va fi rambursat, acesta considerându-se un serviciu prestat.
LadyCozac.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.
Suma va fi returnată după cum urmează:
pentru comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata
pentru comenzile achitate cu OP/ramburs -> prin virament bancar, în contul furnizat de client în Formularul de retur
Dreptul de retragere
În conformitate cu Ordonanţa de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, clientul are următoarele drepturi şi obligaţii referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanţă:
- Clientul are dreptul ca, înainte de expirarea perioadei de retragere, să se retragă din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.
- Clientul se obligă să returneze doar acele produse care sunt în aceeaşi stare în care au fost livrate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.
Conform legii, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele:
- Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunostinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către vânzător;
- Furnizarea de produse executate după specificaţiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar; ATENŢIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, nu pot fi returnate.
- Cărţile, CD-urile, DVD-urile, creaţiile unicat (această categorie include Agendele) sunt produse supuse reglementărilor legate de drepturile de autor. În cazul lor, returul şi înlocuirea se pot accepta doar în caz de lipsă de conformitate (defect de fabricaţie/producţie, deteriorat în timpul transportului etc.), nu din motive de conţinut, de judecată, de gust sau de valoare.
- Furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- Furnizarea de conţinut digital, care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.